Friday, September 16, 2016

Жан-Пол Гуд снима кампанията за колаборацията KENZO х H&M



H&M има удоволствието да обяви, че емблематичният фотограф Жан-Пол Гуд засне кампанията за представянето на колекцията KENZO х H&M, с участието на седем популярни лица.

В кампанията се появяват Иман, Росарио Доусън, Chance The Rapper, Ryuichi Sakamoto, Клои Севини, Suboi и Xiuhtezcatl Martinez.

Кампанията ще стартира на 17 октомври, преди колекцията да влезе в продажба в над 250 избрани магазина на H&M по цял свят, както и онлайн, на 3 ноември. Жан-Пол Гуд стои зад някои от най-влиятелните модни и музикални образи на последните пет десетилетия. За KENZO х H&M, той запазва собствения си отличителен стил при създаването на кампанията, която ще се появи в печатни медии, както и на билборд визии. "Ние обичаме да работим с нашите идоли, и Жан-Пол Гуд е истинска икона. Визиите, които той създаде за KENZO х H&M, са невероятни – улавят характера, позитивността и свободата на колекцията," коментират Каръл Лим и Умберто Леон, творчески директори на KENZO.

"Работа с H&M и с Каръл и Умберто по кампанията на KENZO х H&M е истинско приключение. Харесва ми отношението, което са внедрили в колекцията, както и техният млад дух, енергия, игривост и стил", казва Жан-Пол Гуд.

Лица от кампанията на KENZO х H&M

Иман – супермодел, деец и основател на компанията IMAN Cosmetics
Росарио Доусън – актриса и деец, съосновател на Studio 189
Chance The Rapper – хип-хоп изпълнител
Ryuichi Sakamoto – музикант и композитор
Клои Севини – актриса
Suboi – рапър изпълнител
Xiuhtezcatl Martinez – деец и лидер на организацията Earth Guardians



www.capital.bg


No comments:

Post a Comment